Работа при нас Сподели

Ако желаете да се присъедините към екипа на Вайкинг, кандидатствайте за свободните позиции, обявени по-долу:

Вайкинг търси да наеме Офис Консултант за гр. София.

Отговорности и задължения:

  • Продажба на Work And Travel USA програма за обмен;
  • Продажба на всички други продукти и услуги на компанията;
  • Рекламиране и представяне на продуктите и услугите пред потенциални клиенти;
  • Обслужване и консултиране на клиенти;

Изисквания:

  • Предишно участие в международни програми за обмен (Work And Travel USA);
  • Владеене на Английски език
  • Отлична компютърна грамотност;
  • Опит в комуникацията и работата с клиенти;
  • Опит в продажбата на самолетни билети, IATA UFTAA и диплома AMADEUS ще се счита за предимство;

Необходими умения:

  • Комуникативни умения;
  • Умения за обслужване на клиенти;
  • Умения за работа в екип;
  • Умения за организиране на времето;

Фирмата предлага:

  • Постоянно възнаграждение и бонус- система, обвързана с постигнатите резултати;
  • Професионално развитие в областта на туризма;
  • Ефективно обучение на работното място;
  • Интересна работа в многонационален ,млад и динамичен екип;
  • Постоянен контакт и срещи с клиенти;

Моля, изпратете актуалнo CV със снимка и мотивационно писмо на имейл inquiry@viking.bg, с указана позиция за която кандидатствате. В случай, че не изпратите мотивационно писмо, Вашата кандидатура няма да бъде разгледана. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Кандидатствай Online Сега!


Топ Оферти 106 Оферти | Виж всички